BOTA

Besimi tek lajmet, 50% e amerikanëve besojnë se media mashtron qëllimisht (Grafiku)

20:41 - 31.03.23 E.D
GSH APP Download on Apple Store Get it on Google Play

Gjysma e të anketuarve në SHBA nuk pajtohen me deklaratën se organizatat kombëtare të lajmeve nuk synojnë të mashtrojnë, dezinformojnë ose bindin publikun, sipas një raporti të ri nga Fondacioni Gallup dhe Knight. Kjo është në kontrast me vetëm 25 për qind që kanë një pikëpamje më optimiste.




Siç tregon grafiku, kur bëhet fjalë për organizatat kombëtare të lajmeve, një pjesë e drejtë e publikut amerikan ndihet skeptik në rastin më të mirë. Sondazhi zbuloi se vetëm 23 përqind e të anketuarve mendonin se organizatat kombëtare të lajmeve kujdesen për interesat më të mira të lexuesve, shikuesve dhe dëgjuesve të tyre, ndërsa 35 përqind besojnë se kujdesen për ndikimin që raportimi i tyre ka në shoqëri në tërësi.

Megjithatë, të rriturit amerikanë kanë një pikëpamje paksa më të favorshme për mediat lokale, me vetëm 25 përqind të të anketuarve që nuk pajtohen se gazetat dhe stacionet lokale nuk synojnë të mashtrojnë, dezinformojnë ose bindin publikun, ndërsa 53 përqind ranë dakord që organizatat lokale të lajmeve kujdesen për ndikimi i raportimit të tyre në komunitet. Një pjesëmarrës i fokus grupit tha se kjo është pjesërisht për shkak të faktit se organizatat lokale e njohin zonën personalisht dhe kështu ata kanë më shumë gjasa të kuptojnë çdo nuancë dhe të kujdesen më shumë për njerëzit që ndikojnë historitë.

Për sa i përket financimit, të anketuarit menduan se të dy llojet e organizatave të lajmeve kanë burimet dhe mundësitë për të raportuar lajmet në mënyrë të saktë dhe të drejtë për publikun. 72 për qind e njerëzve u pajtuan me këtë deklaratë në lidhje me organizatat kombëtare të lajmeve, dhe 65 për qind për sa i përket organizatave lokale.

 

 


Shfaq Komentet (0)

Shkruaj nje koment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

* *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.